Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/8/7/a/flyttfirmorgoteborg.se/httpd.www/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 2494 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/8/7/a/flyttfirmorgoteborg.se/httpd.www/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php:2494) in /customers/8/7/a/flyttfirmorgoteborg.se/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 535 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/8/7/a/flyttfirmorgoteborg.se/httpd.www/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php:2494) in /customers/8/7/a/flyttfirmorgoteborg.se/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 543 Flytt och mobiltelefon bra eller dåligt? Flyttskolan svarar

Flytt och mobiltelefon under flyttpasset?

Flytt och mobiltelefon går inte alltid ihop.

Flytt och mobiltelefon är två saker som kan bli besvärliga.
Tanken är alltså att mobiltelefonen är ett hjälpmedel så att man blir anträffbar.

Men flytt och mobiltelefon i samband med att man flyttar och pratar i telefonen då och då.
Det är absolut ingen bra kombination om det påverkar flyttningen.

Jag tror inte att det finns någon kund som är riktigt nöjd med sambandet flytt och mobiltelefon.
Jag menar om en flyttkille som skall arbeta med en flytt pratar i mobiltelefon på arbetstid.
Och pratar ofta och då utan headset är inte als bra.

flytt och mobiltelefon bra eller dåligt

flytt och mobiltelefon bra eller dåligt

Det är skillnad om det händer någon gång eller om killen som jobbar blir tvungen att ringa upp någon om något viktigt

Men att ha en anställd som använder mobiltelefonen ofta och mycket och då till att prata är inte alls bra och ger inget bra rykte.

Självklart så förstår vi ifall en chef på en firma pratar med kunder och bokar in någon flytt då och då.
Inga problem. Men det gäller förstås att försöka hålla samtalen så korta som möjligt.

Själv så brukar man ta en titt i mobilen om man åker länge i en hiss eller om man står och väntar och det är sk dötid.
Dvs tid då man inte kan påverka flytten på något sätt.

Prata i mobilen istället för att göra nytta.

Men att stå och prata i telefonen under en flytt när man kan göra nytta istället det är inte bra.
Och absolut inte mitt framför en kund heller.

Använder man headset så kan man prata medans man går omkring eller under tiden inte kunden hör att man pratar i telefonen.
Själv om jag har headset och pratar ett längre samtal så brukar jag säga att om jag blir tyst i telefonen så beror det på att jag har kunden i närheten.

För hör kunden att man pratar i telefonen så tror säkert kunden automatiskt att man är en långsammare arbetare.
Så flytt och mobiltelefon är något som absolut inte går hand

Hela flyttskolan om flytt hittar ni här.
Här hittar ni alla kategorier inom flytt, lättöverskådligt.

Flyttfirma pris per timme hittar ni här. Sorterat i prisbild och lätt och överskådligt.